eqiuhzgfs597

11.04.2008 18:49

 

Autor: Urban

Jak jste si mohli všimnout asi před pětima vteřinami (ty co umí rychle číst, před hodinou pro ty pomalý) nadpis nedává smysl. A co my s tim? NIC! Jinak se nezapomeňte mrknout na můj nový web, dyštak mi tam napište vzkaz. Odkaz vám dám: www.urban-web.webnode.cz. K webu jsem přidal novou novinku která povídá o životopise pana gumy (ňák jsem si ten příběh vymyslel když jsem to psal :-D), pak jsem přidal sekci fórum (mužete se na nás ptát různé otázky ohledu našeho studia), sekci Návštěvní kniha kde nám můžete nechat vzkaz a je nová anketa! jinak teď skoro na žádném filmu nepracujem, kromě toho, že Florián se rozhodl že Gaučovi budou animovaný. Tím by asi měla končit tato aktuálitka a jdem na PS!

PS- V Gaučových bude matka kristýna
PS2- KONEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

—————

Zpět